Timmeeh Startet 27.Januar.2022 Del på Facebook Startet 27.Januar.2022 Ønsker langtidserfaringer her. Har plukket ut noe jeg tror er armaflex, og det smuldrer opp etter en gitt tid. Finnes det noe som er ok i båt som holder seg over tid? tenker 6-10mm under skrogtrekk. Og gjerne tykkere bak pantry og innredning ellers. orker ikke legge på noe som fremtidige eiere blir plaget med. eller er det gammel armaflex som smuldrer opp? At det som selges idag er bedre? Sitér dette innlegget Link to post
KDB Svart 27.Januar.2022 Del på Facebook Svart 27.Januar.2022 Armaflex smuldrer ikke opp, så du har noe annet. Anbefaler Armaflex, men det er dyrt. Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 27.Januar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2022 KDB skrev 17 minutter siden: Armaflex smuldrer ikke opp, så du har noe annet. Anbefaler Armaflex, men det er dyrt. Ok, var nylig i maskinrommet på jobb i en gammel taubåt her og tok i noe rørisolasjon jeg trodde var armaflex. Som rydde noe forferdelig. Men det også er noe annet da. Synes ikke det var så dyrt jeg. Isolasjonsplater på maritim var dyrere. Så hvis armaflex er tingen, så går jeg gjerne for det! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.