Meløy Startet 30.Januar.2022 Del på Facebook Startet 30.Januar.2022 Hei! Er det noen som har prøvd eller vet om man kan blande Jotun Easygloss med feks bengalakk for å få en mørkere nyanse? Jeg har Phoenix Grey og jeg ser etter første strøket at den blir for lys. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 30.Januar.2022 Del på Facebook Svart 30.Januar.2022 Begge er alkydmodifiserte oljemalinger, dermed burde det ikke være noe i veien for at de kan blandes. Ville selvsagt prøvd i mindre skala først før du begir deg ut på de største jobbene😉 Et annet alternativ er å stikke innom en dedikert malerforretning som kan fintune fargen på Easyglossen din med brekkfarge. Sitér dette innlegget Link to post
Meløy Svart 30.Januar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2022 Da har jeg iallefall blanda med Bengalack og lagt på ett strøk. Hadde det nok litt for varmt så lakken starta nok herdinga såvidt før jeg fikk brukt fordriveren. Men tenker en runde våtsliping, vask og så ett strøk med begrenset temp så tror jeg det kan bli bra😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.