Rookie_332 Startet 31.Januar.2022 Del på Facebook Startet 31.Januar.2022 Lurer på forskjellen mellom disse da jeg forstår at det hovedsaklig er mulighet for ekstra håndset og høytalere med 215 ? Og hva blir evt fordelen med å kobble de opp mot min Garmin plotter 😁 Og generelt deres erfaring på disse 2 Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 31.Januar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2022 Rookie_332 skrev for 7 timer siden: Lurer på forskjellen mellom disse da jeg forstår at det hovedsaklig er mulighet for ekstra håndset og høytalere med 215 ? Og hva blir evt fordelen med å kobble de opp mot min Garmin plotter 😁 Og generelt deres erfaring på disse 2 Noen ....🙂⛵⛵ Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 1.Februar.2022 Del på Facebook Svart 1.Februar.2022 Kan vel koble høyttaler il begge, ellers usikker på forskjell. Fordelen med å koble mot Garmin plotter er at et nødanrop med DSC vil komme opp på plotteren slik jeg forstår. Kjøper du AIS versjonen før du også opp (AIS) trafikken på plotter. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Rookie_332 Svart 1.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2022 Blouberg skrev for 3 timer siden: Kan vel koble høyttaler il begge, ellers usikker på forskjell. Fordelen med å koble mot Garmin plotter er at et nødanrop med DSC vil komme opp på plotteren slik jeg forstår. Kjøper du AIS versjonen før du også opp (AIS) trafikken på plotter. Ok takk for info ja synes det var litt vagt hva forskjellen mellom de to var . Ok coolt med å få nød anrop på plotter , får du markert posisjonen på plotter en som ett vei punkt tro 🤔 Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 1.Februar.2022 Del på Facebook Svart 1.Februar.2022 (redigert) Rookie_332 skrev 47 minutter siden: Ok coolt med å få nød anrop på plotter , får du markert posisjonen på plotter en som ett vei punkt tro 🤔 Får i allefall posisjonen til den som sendte nødkallet på kartet. Da er det jo enkelt å lage et veipunkt og sette en autorute for å se hvor lang tid du bruker for å nå havaristen. Redigert 1.Februar.2022 av Blouberg Manglet et ord (see edit history) Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Rookie_332 Svart 1.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2022 Blouberg skrev 16 minutter siden: Får i allefall posisjonen til den som sendte nødkallet på kartet. Da er det jo enkelt å lage et veipunkt og sette en autorute for å se hvor lang tid du bruker for å nå havaristen. Supert da er det vært å kobble dette sammen med kartplotter 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.