Scand_550 Startet 4.Februar.2022 Del på Facebook Startet 4.Februar.2022 Må skifte giver i bensintanken på en Yamarin big ride. Luke som ser grei ut å løsne men den er limt i falsen. Har skåret rundt å fjernet tetningsmasse me er limt under også. Måtte gi meg nå da to brekkjern er kommet i bruk.. Begynner bare å flise opp glassfiber. Noen som har vært igjennom samme operasjon? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 4.Februar.2022 Del på Facebook Svart 4.Februar.2022 Jeg ville skrudd av den siste stolpen og festet noe annet der som du kan bruke brekkjernet mot. Om det sitter like godt forsøk å bøye noe tynt metall du kan lirke innunder kanten og skjære litt med. Sitér dette innlegget Link to post
Scand_550 Svart 7.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2022 Skrudde fast stolfoten oppå to jekkstropper å la en 4x4 på tvers av båten. Jekket så mye jeg klarte før jeg begynte med varmepistolen. Lirket med to brekkjern i hjørnet å jammen løsnet det sakte men sikkert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.