Gudrun Startet 7.Februar.2022 Del på Facebook Startet 7.Februar.2022 Havforskningsinstituttet har publisert en undersøkelse som blant annet viser en økning av fritidsfiske under pandemien hjalp og på humør og søvn. https://www.hi.no/hi/nyheter/2022/februar/fritidsfisket-okte-i-norge-under-korona-pandemien Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 7.Februar.2022 Del på Facebook Svart 7.Februar.2022 Må ikke reklamere for mye nå, da blir det hipt og plutselig skal alle på fjorden… som på fjelltoppene om dagen :p Sitér dette innlegget Link to post
Hydromotive Svart 7.Februar.2022 Del på Facebook Svart 7.Februar.2022 Timmeeh skrev 39 minutter siden: Må ikke reklamere for mye nå, da blir det hipt og plutselig skal alle på fjorden… som på fjelltoppene om dagen :p Det har aldri blitt solgt så mye nybåt i Norge som under Corona, så tydelige at alle skal på fjorden Faren til en god venn av meg, kjøpte inn 50 båter før sesongen og alle er solgt. Nå sliter han vist med og få tak i nok båter til å fylle etterspørselen Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 7.Februar.2022 Del på Facebook Svart 7.Februar.2022 Hydromotive skrev for 2 timer siden: Det har aldri blitt solgt så mye nybåt i Norge som under Corona, så tydelige at alle skal på fjorden Faren til en god venn av meg, kjøpte inn 50 båter før sesongen og alle er solgt. Nå sliter han vist med og få tak i nok båter til å fylle etterspørselen La oss håpe medteparten av disse er kalesjebåter som kun er ute april-okt Sitér dette innlegget Link to post
Hydromotive Svart 7.Februar.2022 Del på Facebook Svart 7.Februar.2022 Timmeeh skrev 1 time siden: La oss håpe medteparten av disse er kalesjebåter som kun er ute april-okt Hvorfor skal vi håpe det ? Koseligt med litt båtliv året rundt. Jeg har endel venner som bruker båt året rundt og har vært med på mange turer. Det og sitte inne i en varm båt og titte ut på snøkledde holmer og skjær er noe flere burde ta glede av. På vinteren er jo også fisken på sitt fasteste, så da kan kanskje folk få opp øyna for å høste sin egen mat. Times fersk fisk tatt om vinteren er i en klasse for seg selv 2-3000kr for en 5kw kinavarmer er ofte alt som skal til for og gjøre båten koselig på vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 7.Februar.2022 Del på Facebook Svart 7.Februar.2022 Det var vel ment med et glimt i øyet, at hvis det blir for mange som fisker om vinteren så blir det trangt om plassene. det har jo selvfølgelig sine positive sider at flere bruker båten om vinteren. Sikkerhet blant annet. Og selskap i båthavnen, de dagene man har god tid. Bare for å nevne noen i farten, så missforstå meg rett vanskelig å dra igang noe tull her, og bra er vel det. Seriøst forum! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.