tom Cognac Svart 14.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2022 F. Hansen skrev On 13.2.2022 at 8.06: Men om du skal ta masta enkelt av og på, kunne den også vært designet for det formålet i første runde. F. eks montert på en brakett. Form og funksjon. Designet var slik at masta skulle kunne deles i to på den skrå delen (ledningene skulle komme ut av et hull i den loddrette delen, monteres i en dekkskontakt slik at denne kunne skrues av), under produksjon mente Cato som lagde masta at det ville bli vanskelig. Derfor ble masta som den ble. Takker for flott omtale Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
-morten- Svart 15.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2022 Hadde jeg designet masta ville jeg skrudd en brakett i HT og laga festeplate med en eller to vingmuttere eller håndskruer. samt en vanntett hurtigkobling for ledningene. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.