Motiva Sør Startet 19.Februar.2022 Del på Facebook Startet 19.Februar.2022 Hei! Jeg har en trådløs fjernkontroll som jeg ønsker å bruke til min elektriske ankervinsj. Har dog ingen manual og finner ingenting på nettet som hjelper. Er det noen tekniske her som kan gi meg instrukser? På forhånd takk for hjelpen 😊 Udo Sitér dette innlegget Link to post
Motiva Sør Svart 21.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2022 NB har I midlertid funnet ut av det 😊 Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 22.Februar.2022 Del på Facebook Svart 22.Februar.2022 Og da bør du skrive hva løsningen var, slik at BP opprettholder en løsningsbase. Sitér dette innlegget Link to post
Motiva Sør Svart 15.Februar.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2023 Ja, da har jeg funnet ut hvordan dette kan fungere. Prosjektet er nå endelig kommet i havn. Det jeg fant ut etter mye om og men er at jeg koblet pluss fra com 1 til com 2 sammen. Da fungerer No 1 og No 2 som up og down på min ankervinsj nå. Håper det kan hjelpe evt andre som har en slik receiver - fjernkontroll :-) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 16.Februar.2023 Del på Facebook Svart 16.Februar.2023 NO= normaly open NC=normaly closed Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.