sfbåt Startet 22.Februar.2022 Del på Facebook Startet 22.Februar.2022 Konsollen på en River (460) har begrenset med plass til instrumenter. Har noen her en anbefaling om (og evt bilder av) hvordan montere en 6-tommers plotter? Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 22.Februar.2022 Del på Facebook Svart 22.Februar.2022 RAM mount kan kanskje ha noe å bruke. Hvilken plotter skal du montere? @Team Colibrihar vel litt erfaring med RAM mounts tror jeg Sitér dette innlegget Link to post
sfbåt Svart 23.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2022 mavi skrev for 14 timer siden: RAM mount kan kanskje ha noe å bruke. Hvilken plotter skal du montere? @Team Colibrihar vel litt erfaring med RAM mounts tror jeg Hei, tanken er en Echomap 62, altså en 6-tommer Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 23.Februar.2022 Del på Facebook Svart 23.Februar.2022 Når sønnen hadde båt, brukte vi Ipad med navionics, i vanntett kasett og hurtigfeste på styrekonsollen. oversiktlig kart og hastighet i et Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
altmuligbåt Svart 23.Februar.2022 Del på Facebook Svart 23.Februar.2022 Hei. Har en River 360. På bilde ser du hvor jeg monterte på båten til ungene. fungerte kjempe bra. Jeg gikk for en Raymarine dragonfly 7" Dette da holderen også gjorde det lett og montere den. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
altmuligbåt Svart 23.Februar.2022 Del på Facebook Svart 23.Februar.2022 Bilde fra siden. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
sfbåt Svart 23.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2022 altmuligbåt skrev for 1 time siden: Bilde fra siden. Ser smart ut, takk for tips og inspirasjon! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.