Wooodieee Startet 23.Februar.2022 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2022 Har en evinrude 8 hk som ikke går som den skal. Går kun på høyt turtall over kort tid før den dør. Motoren er også tungstarta. Er gnist, ny bensintank og slange. Renset forgasser og fant rester av en «clip» som skulle vært mellom flotør og «needel». Kan det være den som gjør at motoren ikke går som den skal? Eventuelt det er noe annet jeg bør sjekke. Mvh Herman Link to post
Wooodieee Svart 23.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2022 Skal sitte her Link to post
Taskeladden Svart 23.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2022 ja den klipsen må du ha. A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
dieselfan Svart 23.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2022 Drenerte du forgasseren før du åpnet den? Har du sett spor etter vann? Link to post
Wooodieee Svart 23.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2022 Taskeladden skrev 59 minutter siden: ja den klipsen må du ha. Takk, da skal det bestilles. Link to post
Wooodieee Svart 23.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2022 dieselfan skrev 40 minutter siden: Drenerte du forgasseren før du åpnet den? Har du sett spor etter vann? Drenerte den ikke før jeg åpnet den, ikke sett noe spor etter vann. Link to post
dieselfan Svart 25.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2022 Wooodieee skrev On 23.2.2022 at 18.23: Renset forgasser og fant rester av en «clip» som skulle vært mellom flotør og «needel». Brukte du trykkluft inn bensinslangenippelen? Link to post
Wooodieee Svart 26.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2022 dieselfan skrev 38 minutter siden: Brukte du trykkluft inn bensinslangenippelen? Nei, det skal jeg prøve. Takk Link to post
dieselfan Svart 26.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2022 Det er bra du ikke gjorde det, den kan ta skade av det, så demonter nåleventilen før du eventuelt bruker trykkluft inn bensinslangenippelen. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn