Martine29 Startet 26.Februar.2022 Del på Facebook Startet 26.Februar.2022 Heisan. En ungdom her som holder på å overhale en "krølltopp" motor. Er det noen her som vet av brukte deler, skulle absolutt hatt en ferskvannspumpe? Sitér dette innlegget Link to post
1stPeregrine Svart 26.Februar.2022 Del på Facebook Svart 26.Februar.2022 Ok i Sverige men ändå, Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Delar till Volvo-Penta MD21 https://www.blocket.se/annons/sodermanland/delar_till_volvo_penta_md21/98614614 Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 26.Februar.2022 Del på Facebook Svart 26.Februar.2022 Finns en tyrker ved Gøteborg, som levrer deler til denne. Fantes ihvertfall. Anbefaler bred googling. Fikk overhalt ferskvannspumpe derfra for 1500,- for ti år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 26.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Februar.2022 Takker for gode tips. God kveld til gode hjelpere. Sitér dette innlegget Link to post
Trond C Svart 27.Februar.2022 Del på Facebook Svart 27.Februar.2022 Det er ikke md21 som har tilnavnet krølltopp, men md32 - sekssylindret versjon, som hadde det med å krølle seg Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 27.Februar.2022 Del på Facebook Svart 27.Februar.2022 En MD 21, er basert på Indenor blokk som ble brukt mye på Peugeot 504 tror jeg, mulig 404?? Dette vet de på Bertel o Steen. Deler til blokka, dvs. bla. ferskvannspumpen ville jeg tro de kunne hjelpe deg med. Jeg kjøpte dieselpumpe til min for ca. 15år siden fra de. Dersom du trenger deler som har med mariniseringen å gjøre, blir det nok verre kanskje da dette ikke er bilrelatert... Gode motorer bare en lar de varme seg opp før de belastes og kjøle seg ned igjen før de stoppes. Lykke til. Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.