myrisa Startet 26.Februar.2022 Del på Facebook Startet 26.Februar.2022 Vi vurderer å modernisere cockpiten til Atlanticen og gjøre den mer lik de nye modellene; vi ønsker oss bl.a. en L-sofa med skuffer under. Er det noen som har tegninger for dette, evt noen som ønsker å dele sine erfaringer, og kanskje har noen bilder til inspirasjon? Hvor mye må vi budsjettere med? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 27.Februar.2022 Del på Facebook Svart 27.Februar.2022 Ta kontakt med IRdesign i Fevik de produserer fremdeles innredning til Scand båter Sitér dette innlegget Link to post
myrisa Svart 27.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2022 Takk for tipset. Email er sendt. Hadde i utgangspunktet tenkt å gjøre dette selv, men hører litt med dem om hva de kan tilby. Sitér dette innlegget Link to post
Landkrabbaten Svart 27.Februar.2022 Del på Facebook Svart 27.Februar.2022 Grei skuring det vel? Bygg et skjelett av lekter og kle med teak. Lag et par skuffer under benk. Hvis du spør noen med Atlantic som har denne løsningen, tar de sikkert noen mål for deg. Sitér dette innlegget Link to post
myrisa Svart 28.Februar.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2022 Jepp, det var noe slik jeg hadde sett for meg. Regner med at det er noen som har noen mål liggene. Jeg har ikke tilgang på en nyere modell så jeg har ingenting å gå utifra. Sitér dette innlegget Link to post
FLS Svart 1.Mars.2022 Del på Facebook Svart 1.Mars.2022 I tilfelle du ikke allerede har forsøkt så anbefales medlemskap i facebookgruppen Scand Atlantic 32 & 3500. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.