OddArild Startet 1.Mars.2022 Del på Facebook Startet 1.Mars.2022 Fant ikke salgs forumet, er jeg bare trøtt? Jeg har en Raymarine c120 med radar og ekkolodd giver. Har ikke kartbrikke liggende om jeg husker rett, kan være. Får man noe for slikt? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 1.Mars.2022 Del på Facebook Svart 1.Mars.2022 OddArild skrev for 2 timer siden: Fant ikke salgs forumet Det tilbudet er borte. Kun ønskes kjøpt, slik det er nå. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 1.Mars.2022 Del på Facebook Svart 1.Mars.2022 Leg den ut på Finn til høystbydende så får du det noen er villig til og betale. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 1.Mars.2022 Del på Facebook Svart 1.Mars.2022 De selges fr 2-5000 alt etter tilstand Sitér dette innlegget Link to post
OddArild Svart 1.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2022 JRK skrev for 1 time siden: De selges fr 2-5000 alt etter tilstand Takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 1.Mars.2022 Del på Facebook Svart 1.Mars.2022 Jeg solgte radaren (2007 modell) for kr 2500,-. Dette var da selvsagt med kabel og koblinger til både plotter og radar. Plotteren er såpass gammel at den omtrent er uten verdi. Det som likevel er greia er vel at mange har f eks slik plotter og trenger en analog radar som passer til denne, eller har radar og trenger plotter. Dermed har det kanskje likevel litt verdi 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 2.Mars.2022 Del på Facebook Svart 2.Mars.2022 20 hours ago, finnmarken said: Plotteren er såpass gammel at den omtrent er uten verdi. Ser stadig C120 på Finn til 4000-4500kr. Og de forsvinner nå men man vet naturligvis ikke hva de går for. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
JRK Svart 2.Mars.2022 Del på Facebook Svart 2.Mars.2022 Litt på siden, men GPS antennene som Raymarin har i dag er mye bedre en de som ble levert med den gamle C og E serien. Bare ved å bytte denne oppdaterer plotterne mye raskere. Selv har jeg 2 stykk C120 og en C80 til radaren. Under 10 knop ligger plotterne noen sekunder etter. For meg er det egentlig bare 2 ting jeg ikke er fornöyd med. Lysstyrken på FLY og oppdatering av posisjon i höy hastighet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.