Nicomyr Startet 1.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2022 Hei. Kjøpte ett sett med to høyttalere av typen Promarine BT65 for 1,5 år siden. Link til høyttalerne: https://www.seasea.no/bluetooth-högtalare-master-vit. Kjøpte disse da de kun krever strøm for å fungere. Spiller med bluetooth fra telefonen. Oppdaget fort etter at jeg hadde montert de at lyden ikke var noe å skryte av og at det var en konstant summing når man spilte. Er ikke så veldig opptatt av god lyd i båten så jeg beholdt de da de er veldig praktiske. Pakket ut båten nå nylig og prøvde høyttalerne. Nå spiller den venstre høyttaleren (slave) lavere enn den høyre (master). Bassen i begge er også betydelig dårligere enn ifjor. Har forsøkt å feste strømkablene bedre fast uten at det har hjulpet. Jeg har bryterpanel fra ebay og er litt usikker på om det kan gjøre noe med lyden. Spørsmålet er derfor: er høyttalerne ødelagte eller kna det være noe med det billige kina bryterpanelet mitt? Kan jeg måle motstand eller spenning på kablene til høyttalerne for å finne ut om det er noe galt? Link to post
Mort1 Svart 1.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2022 Hvis du kobler høyttaleren utenom bryterpanelet, direkte fra batteriet, så finner du ut om det har med bryterpanelet å gjøre. 1,5 år gammelt? Da har du vel garanti igjen? Kontakt forhandler! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn