enslagsgjest Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 (redigert) Du finner den i spesielle finn.no annonser tråden hvis du leter litt. Edit: Gjorde jobben for deg: https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=189066312 Redigert 2.Mars.2022 av enslagsgjest (see edit history) Jeg er en slags gjest Link to post
dieselfan Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Jommen.... Ser ut som et ASD 08 drev. Virker som eieren driver og tester tilluft i propellen eller kanskje eksos, for lettere planing. Har ikke hørt et pip om dette prosjektet. Artig... om noen kjenner eieren så inviter han/hun til å forelle litt om erfaringer her da vel Link to post
ivar Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 en kamerat av meg sikla på den der når den lå ute her for en stund siden Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
dieselfan Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 Mye artig med den løsningen, men er vel ikke særlig barnevennlig å bade fra den plattformen med en femblads barberbladvipps stikkende en halv meter utenfor kanten... Jeg ser i finn annonsen at det er "profesjonelle" som selger båten. 24 bilder. Ett bilde av motoren. Ingen bilder av drevet. Link to post
Martin_ Svart 2.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2022 dieselfan skrev 30 minutter siden: Jeg ser i finn annonsen at det er "profesjonelle" som selger båten. 24 bilder. Ett bilde av motoren. Ingen bilder av drevet. Det stusset jeg også på. Merkelig at ikke det er noen gode bilder av drevet i annonsen, og noe utfyllende info om valg av denne løsningen... Link to post
skjærgårdsdram Svart 3.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2022 Ser ivertfall ganske rått ut Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn