Jump to content

Pristolking, trevirke til skipsgulv.


urabus

Recommended Posts

Har tenkt å skaffe meg dørkstokkar for å legge skipsgolv med nating, men har litt problem med å tolke kva pris eg har fått.

 

Utdrag frå første svar

45 x 145 65 pr.lm inkl.mva

Så tenkte eg å kappe stokkane sjølv.

Men det er jo kjekt å få alt fiks ferdig levert, så eg spurte om dei ville gjere det.

 

Svar:

Vi kan splitte opp mot et tillegg på 20 % (minste ordre 500.-)

Så om eg kjøpar material for 1000,– så vert totalkostnaden 1200,–

 

Eller kan eg ha misforstått??

Link to post
Share on other sites

Høres ganske riktig ut det ja! Jeg fikk sagd til staver til et stakittgjerde for noen år siden, ca 450 stk i 3" bredde. De sorterte ut 6" bord i passende lengder for minst mulig kapp, delte disse på langs og kappet og spisset stavene. Tror jeg betalte ca 300 kroner for arbeidet men slapp å betale for kappet. Så jeg kom totalt sett billigere ut enn om jeg skulle gjort jobben selv (pga kapp etc) samt sparte mye arbeid . Anbefales!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Prisen er oppgitt i løpe meter, altså om du bestiller 40mtr så plukkes det ut 40 løpemeter, bordene vil da som oftes være i forskjellige lengder. Om du bestiller på spesielle lengder så koster det 20% ekstra. Om det kun tar 20% ekstra for og kappe dette til så er jo det fint d. Men du må vel uansett betale for løpemeter.... Det er det vanligste..

 

Jeg ville kontaktet din leverandør og spurt hva det vil koste fiks ferdig inkl alt!

Få en totalsum.¨

Link to post
Share on other sites

Ok, det er såklart ikkje utan grunn eg spør, og det låg vel i korta.

 

Eg har nemleg bestilt for ca 600,–, og fått varene, men på rekninga så står det:

 

"Tillegg splitt 1 stk 500,– eks.mva"

 

Så i ettertid har eg forstått det slik at "minste ordre" refererar til sjølve kapp ordren, og ein må då ha ein bestillingsordre på: 500/0,20=2500,– pluss mva!

 

Men det er då ikkje mogleg å lese av tilbodet eg har fått. Eg burde sjølvsagt–som Sabeltann seie– tatt kontakt å fått sluttpris.

 

Pristilbod skal inkludere alle offentlege avgifter ifølge Forbrukarrådet, òg mva. Eg har gitt melding til selgar om at eg ikkje vil godta rekninga, og kjem til å betale det eg meinar fylgjer etter avtalen. Dersom han meinar det er særs urimleg, har eg gitt han tilbod om å kome med eit forslag som han finn akseptabelt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...