goggen000 Startet 7.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2022 Ved vårens klargjøring er vinduene i kalesjen urene. Beste måten å få de klare? Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 7.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2022 Googlesøk gir deg masse tips.... Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 7.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2022 Takk. Kan blanding av grønnsåpe og vann brukes? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 7.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2022 (redigert) PlastX bruker jeg, da holder de seg også godt. https://bilpleiekongen.no/product/meguiars-plast-x?gclid=EAIaIQobChMIwI287uWz9gIVSuqyCh27kgDmEAQYASABEgLZY_D_BwE Jeg bruker vaske hele kallesjen med mild grønnsåpe blanding, tørke den godt, så PlastX på vinduene. Redigert 7.Mars.2022 av jørn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2022 jørn skrev On 7.3.2022 at 10.31: PlastX bruker jeg, da holder de seg også godt. https://bilpleiekongen.no/product/meguiars-plast-x?gclid=EAIaIQobChMIwI287uWz9gIVSuqyCh27kgDmEAQYASABEgLZY_D_BwE Vis hele sitatet Jeg har blitt anbefalt den samme av folk som er proffe på området. Har kjøpt den inn, men ikke testet den ennå. Har tro på at den er et godt valg i jungelen av remedier. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
index Svart 8.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2022 Litt lampeolje på en myk fille er faktisk utrolig effektivt. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
goggen000 Svart 8.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2022 Takker for alle gode tips. Forsøkte med zalo oppblandet med vann etter tips ,og med godt resultat Sitér dette innlegget Link to post
Hølje Svart 8.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2022 VuPlex Plastic Cleaner, Protectant & Polish. Clearly Better Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 8.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2022 Hølje skrev On 8.3.2022 at 11.02: VuPlex Plastic Cleaner, Protectant & Polish. Clearly Better Vis hele sitatet Har du erfaringer med dette? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Hølje Svart 8.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2022 (redigert) hei. ja , beste produktet eg har brukt. 10 år gamle vinduer er som nye. Meget bra på lexan/plastvinduer som vindskjermer og campingvogn vinduer Redigert 8.Mars.2022 av Hølje (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Luna III Svart 8.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2022 Bruk i alle fall ikke microfiberklut. De riper opp plasten. Ellers så er litt eddik i vannet utrolig effektivt til mye rengjøring i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 8.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2022 Hølje skrev On 8.3.2022 at 11.09: hei. ja , beste produktet eg har brukt. 10 år gamle vinduer er som nye. Meget bra på lexan/plastvinduer som vindskjermer og campingvogn vinduer Vis hele sitatet Har du testet PlastX fra Meguiar's da? Hvor selges Vuplex? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 9.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2022 Førstefender skrev On 8.3.2022 at 15.20: Har du testet PlastX fra Meguiar's da? Hvor selges Vuplex? Vis hele sitatet Jeg har ikke brukt Plast-x på kalesje men brukt det mye på billykter. ser for meg at den er litt for grov for mange runder på kalesjebinduer! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Dekksspiren Svart 2.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2022 Førstefender skrev On 8.3.2022 at 15.20: Har du testet PlastX fra Meguiar's da? Hvor selges Vuplex? Vis hele sitatet VuPlex har nylig fått en importør i Norge som også har egen nettbutikk: https://jhp.as/vuplex-375g Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.