HTM Startet 10.Mars.2022 Del på Facebook Startet 10.Mars.2022 (redigert) Hei, med ny båtplass melder plutselig behovet seg for å installere baugpropell i min Barracuda 7 (2019-modell, ganske sikker på at dette er samme skrog som Antares 7). Denne har allerede innstøpt tunnel fra fabrikk som standard så mesteparten av jobben er forsåvidt allerede gjort, men lurer på om noen VET hvilken dimensjon denne tunnelen har slik at jeg slipper å ta opp båten bare for å måle dette før jeg kan bestille baugpropell (ønsker å minimere tiden på land...). Redigert 10.Mars.2022 av HTM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mk414 Svart 10.Mars.2022 Del på Facebook Svart 10.Mars.2022 Jeg fant en brosjyre av en ny 2017 mod Beneteau Barracuda 7. Denne kunne man som ekstra utstyr legge til baugpropell. Alternativer var Sleipner SE30. Denne har tunneldiameter på 125mm. Så jeg vil med stor sikkerhet si at din 2019 mod kommer med 125mm tunnelldiameter. Altså feks Sleipner SE30 baugpropell. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.