Kjellu Startet 13.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2022 Jeg holder på å installere solcellepanel i seilbåten. Jeg har kjøpt scan batt sin mppt regulator. Jeg har koplet til batteri banken, og jeg kan lese av spenning, men ikke forbruk i ampere. Hva gjør jeg galt? Sitér dette innlegget Kjellu Link to post
Taskeladden Svart 13.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 Forbruket må gå gjennom regulatoren om du skal ha opp strømtrekk i ampere. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Lars H. Svart 13.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 Hvilken av scan batt sine mppt regulatorer er det du har, og hvordan har du koblet den inn? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kjellu Svart 13.Mars.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 Den heter: Skanbatt 20A MPPT 12/24V solcelleregulator med display Har koplet regulator til et av forbruksbatteriene. Har ikke koplet til solpanelet. Sitér dette innlegget Kjellu Link to post
Taskeladden Svart 13.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2022 (redigert) Kjellu skrev On 13.3.2022 at 23.22: Den heter: Skanbatt 20A MPPT 12/24V solcelleregulator med display Har koplet regulator til et av forbruksbatteriene. Har ikke koplet til solpanelet. Vis hele sitatet Som jeg allerede har sagt, du må koble forbrukerne gjennom regulatoren for at den skal vite hvor mange amp som trekkes. Det er koblingen helt til høyre på regulatoren din om du lurte på det. Redigert 13.Mars.2022 av Taskeladden (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
shipahoy Svart 14.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2022 Husk at du ikke kan koble mer enn 20A på forbruk gjennom regulatoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.