Knallipadden Startet 19.Mars.2022 Del på Facebook Startet 19.Mars.2022 (redigert) Skal stoffe båten min. Har hardt bunnstoff som base. Jeg har spylt og mattet ned underlaget. Tenkte å bruke jotun selvpolerende bunnstoff i stedet siden det fungerer dårlig med hardt bunnstoff på båten min i forhold til groe. Spørsmålet er om jeg må prime før jeg legger på flere lag? Det er jo primet under det harde bunnstoffet. Redigert 19.Mars.2022 av Knallipadden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 19.Mars.2022 Del på Facebook Svart 19.Mars.2022 Man trenger normalt ikke å prime når man går fra hardt til selvpolerende bunnstoff. Derimot hvis man skal gjøre omvendt (fra selvpolerende til hardt) Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 19.Mars.2022 Del på Facebook Svart 19.Mars.2022 Om du bruker selvpolerende med annen farge enn det harde under ser du når bunnstoffet begynner å bli tynt og det er nødvendig med et nytt strøk. Så unngår du å bygge tykke lag med bunnstoff. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
willmasta Svart 19.Mars.2022 Del på Facebook Svart 19.Mars.2022 Har også hardt som første lag og selvpolerende rett på det. Støtter forslaget om forskjellige farger for å se slitasjen. Jeg la to lag med forskjellige farger selvpolerende utenpå det harde. Lett å observere hvor det må flekkes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.