jotto Startet 19.Mars.2022 Del på Facebook Startet 19.Mars.2022 Jeg startet båtsesongen i dag, og det var ikke helt enkelt å finne et sted å fylle bensin i nærheten av Oslo. Jeg kom meg ikke inn til Oksenøya fordi fjorden rundt Sandvikaområdet var islagt. Lindøya var stengt pga ny eier og ombygging. Kavringen var stengt med store plastsekker over pumpene. Etter mye kjøring frem og tilbake fant jeg ut at det var åpent på Kongen Marina. Er det noen som vet når de andre stasjonene åpner? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 19.Mars.2022 Del på Facebook Svart 19.Mars.2022 nei vet ikke, men var på oksenøya i dag. tror ikke det er lenge før noen hakker en råk inn dit. Det var lys i pumpene og prisen i displayet var 20.50,- Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Kaskazi Svart 19.Mars.2022 Del på Facebook Svart 19.Mars.2022 Kongen marina Beach bar & restaurant i Frognerkilen rett det Kielerfergen har åpent. Og selger diesel , bensin, øl og vin. Sitér dette innlegget Link to post
TwisT Svart 20.Mars.2022 Del på Facebook Svart 20.Mars.2022 Litt utenfor, men Vollen i Asker har åpne pumper. 17,99 for diesel igår. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.