Pjott Startet 26.Mars.2022 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2022 Hei har en 4 takter yamaha 20hk(08 mod) som «svetter» litt motor olje men klarer ikke se fra hvor(fant ikke svettinga på verksted heller)kjører mye Ila sesongen å minker ikke merkbart på pinnen.er det noen som har no tilsetting å anbefale,noe oljetett feks el er sånne tilsetninger som å skyte seg selv i benet? Link to post
dieselfan Svart 26.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2022 (redigert) Du må lese reglene for hvordan en trådtittel skal være. Ett ord blir aldri bra. Overskriften skal være beskrivende. Du har enda en time å gjøre det på. Moderator kommer trolig til å slette tråden om du ikke endrer. https://baatplassen.no/i/terms#baatforumet Redigert 26.Mars.2022 av dieselfan (see edit history) Link to post
Lady H Svart 26.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2022 Prøve pakningsfornyer, tilsettes motoroljen. Link to post
dieselfan Svart 26.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2022 Har du selv god erfaring med slike produkter? Link to post
Bårdp Svart 26.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2022 Så lenge det ikke merkes på peilepinnen er det vel ikke noe å bry seg om. Jeg ville aldri bukt noen form for lurium for og fikse problemet. Når du en fang finner ut hvor det lekker skifter du den tetningen. Inntil da kan du anse det som er ikke problem. Link to post
dieselfan Svart 26.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2022 Bårdp skrev 6 minutter siden: Jeg ville aldri bukt noen form for lurium for og fikse problemet. Er veldig enig med @Bårdp Link to post
pipe Svart 27.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2022 (redigert) dieselfan skrev for 19 timer siden: Har du selv god erfaring med slike produkter? Jeg har god erfaring med Omega 917 hovedsaklig på diverse veteranbiler som lekker olje her og der. Produktet tettet også oljelekkasje på en tannstang som fikk 2 feil på EU kontroll med ett medfølgende prisoverslag på rundt 20k. Det beste er å finne lekkasjen og utbedre den men dette produktet kan være alt man trenger. Så hvorfor ikke prøve? Slik jeg ser det så er det værste som kan skje er att det fortsatt lekker og man har 5-600 kr mindre på kontoen som produktet koster. Redigert 27.Mars.2022 av pipe (see edit history) Link to post
Martine29 Svart 27.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2022 Jeg brukte dette Omega stoffet på en Sleipner styremaskin som svettet en god del, særlig når det var varmt i været. Skeptisk som jeg var til "lurium" så måtte jeg bare etterpå faktisk innrømme at lekkasje avtok. Og nå lever jeg godt med dette og fyller på noen dråper olje dann og vann.... Link to post
Lady H Svart 27.Mars.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2022 Har brukt det på en motorsykkel og der fungerte det bra mens jeg hadde sykkelen. Har også brukt det på styringen på båten pga lekkasje på rattpumpeb Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn