Blouberg Startet 27.Mars.2022 Del på Facebook Startet 27.Mars.2022 Skal bestille sjøkart for å ha liggende i båten (23' DC). Ser det er mange varianter her. Aktuelt område er Oslo til Kristiansand. Tenker at er 305 - Skagerak er greit, men litt upraktisk størrelse i båten. Ser det finns A3 i ulike varianter, f.eks båtsportskart fra Nordeca og Kartagena. Noen med erfaring fra disse som kan anbefale gode,solide og håndterbare kart? /frode Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
enslagsgjest Svart 27.Mars.2022 Del på Facebook Svart 27.Mars.2022 NV er bra Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Code0 Svart 27.Mars.2022 Del på Facebook Svart 27.Mars.2022 Jeg har laminerte båtsportkart, tåler vannsprut. Kan bestilles her: se gjennon katalogen, kanskje du finner noen interessante oplevelses-/ spesialkart https://www.kartbutikken.no/kart/bat-og-skjaergardskart Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 27.Mars.2022 Del på Facebook Svart 27.Mars.2022 (redigert) Kjøpte Blindleia-Lillesand 1: 20.000 for over 20 år siden fra Sjøkartverket 3kart i en mappe., finner de bare i NV pakka nå? Redigert 27.Mars.2022 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Krimart Svart 28.Mars.2022 Del på Facebook Svart 28.Mars.2022 NV er bra kart, men de som lager ute for salg nå er fra 2018. Jeg har hørt det kommer ny versjon i år, men vet ikke om det stemmer... Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 28.Mars.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2022 Krimart skrev for 1 time siden: NV er bra kart, men de som lager ute for salg nå er fra 2018. Jeg har hørt det kommer ny versjon i år, men vet ikke om det stemmer... Så det er 2018, men finner ikke noe info om oppdatering til 2021, så kart er bestilt! Takk for tips! /frode Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Krimart Svart 28.Mars.2022 Del på Facebook Svart 28.Mars.2022 Blouberg skrev 58 minutter siden: Så det er 2018, men finner ikke noe info om oppdatering til 2021, så kart er bestilt! Takk for tips! /frode Jeg sendte NV en epost, de sier nye oppdaterte kart kommer i 2023... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.