LALUNA II Svart 1.April.2022 Link til dette innlegget Svart 1.April.2022 De andre passerte akkurat Lindesnes Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Pequod Svart 1.April.2022 Link til dette innlegget Svart 1.April.2022 trixie2 skrev for 1 time siden: Bare for å oppklare litt desinformasjon. Bryggeriet er flyttet til "Storamyr" industriområde, kartet viser den gamle lokasjonen. Varene fåes kjøpt hos slakteren og de fleste dagligvarebutikkene her i området. Forøvrig anbefales varene på sitt kaldeste. https://skudenesbryggeri.no/ Smakte på "Styrbord" mens jeg var der i fjor sommer - absolutt en smakfull opplevelse. Neste gang skal jeg prøve å komme meg til selve bryggeriet. Takk for sist, forresten, @trixie2 Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2022 Eigerøya her 🤪 ligger langt bak Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
trixie2 Svart 1.April.2022 Link til dette innlegget Svart 1.April.2022 Pequod skrev 25 minutter siden: Smakte på "Styrbord" mens jeg var der i fjor sommer - absolutt en smakfull opplevelse. Neste gang skal jeg prøve å komme meg til selve bryggeriet. Takk for sist, forresten, @trixie2 Neste gang…😀 Må si fra da, tilfelle jeg sovner på post. Velkommen skal dere alle være. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.April.2022 Link til dette innlegget Svart 1.April.2022 Snart inne i Lenefjorden og Spangereidkanalen. Har gått radig unna i dag gamle onkel @Bjørn Løvjomås Var det mye båter på dekket til Kr With som du møtte på Lista i dag? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2022 Stakk av før jeg møtte den😅 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2022 Deilig å fortøye I Mandal, kaldt med kalesje faktisk Alt i alt en grei etappe i dag. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 2.April.2022 Link til dette innlegget Svart 2.April.2022 Fint i Mandal men noe kaldt på kveldene om dagen ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2022 Da var det full fart østover. Mandal var litt småkald på mårran. Med is på brygga fristet det ikke med tidlig avgang i dag. Tåneset er passert Fjorden ligger blank å stille. Heldigvis Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 2.April.2022 Link til dette innlegget Svart 2.April.2022 God morgen må være flott utpå i dag iflg. farten God tur hjem du er jo der snart God helg. Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Grand Banks jr Svart 2.April.2022 Link til dette innlegget Svart 2.April.2022 Takk for flotte bilder Vannvittig å det går unna... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2022 Da var sannelig båten overlevert. Det ble jo en ganske grei tur. Heldig med været, å sjøen. Noe rotesjø ble det fra Revtangen nedover mot Sira, men ikke verre enn at båten klarte seg greit. Den var fantastisk myk å god i bølger. Men når det ble for mye, så begynte denne og å slå litt. Men ned med baugen og Farta, så ble det overkommelig. Lite bilder fra havet i dag. Det er jo ikke så veldig spennende. Men tenkte å ta dere med på ei lida ronde ront elva. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.