Ida Marie III Svart 9.April.2022 Link til dette innlegget Svart 9.April.2022 Lazyjack skrev On 8.4.2022 at 6.39: Jeg spør igjen, dette firmaet du kaller SF Marine, er det identisk med Maritim Sandefjord? Altså en avdeling av kjeden Maritim? Den butikken der har ingenting med Maritim kjeden å gjøre.. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 (redigert) Hvis det er dette firma https://sf-maritim.no/produkt/280-super-sort-gummibat/ Sakset fra siden luret på hva en SM- forhandler er? Redigert 10.April.2022 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Viksund310 Svart 12.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2022 Heisan, takk for alle svar. Har fått svar fra forhandler nå, Du sender båten tilbake til oss med fritt valg av speditør med sporingsnr. for egen kostnad og vi vil heve kjøpet og refundere beløpet på båten i sin helhet. Dette forutsier at båten fortsatt fremstår som hel og ikke er påført andre ytre påkjenninger enn det som er nevnt i mailen tidligere. Beløpet vil bli utbetalt når båten ankommer oss og blir besiktiget av oss slik at vi kan utelukke andre årsaker til heving av kjøpet. Hyggelig de tar båten tilbake, men frakt og liming av snapp daviter er jo noen lapper (halve prisen på båten). Skal jeg ta sjansen på at jeg får tettet de siste lekkasjene og får brukt båten noen år, hva synes dere ? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 12.April.2022 Link til dette innlegget Svart 12.April.2022 Viksund310 skrev for 2 timer siden: Heisan, takk for alle svar. Har fått svar fra forhandler nå, Du sender båten tilbake til oss med fritt valg av speditør med sporingsnr. for egen kostnad og vi vil heve kjøpet og refundere beløpet på båten i sin helhet. Dette forutsier at båten fortsatt fremstår som hel og ikke er påført andre ytre påkjenninger enn det som er nevnt i mailen tidligere. Beløpet vil bli utbetalt når båten ankommer oss og blir besiktiget av oss slik at vi kan utelukke andre årsaker til heving av kjøpet. Hyggelig de tar båten tilbake, men frakt og liming av snapp daviter er jo noen lapper (halve prisen på båten). Skal jeg ta sjansen på at jeg får tettet de siste lekkasjene og får brukt båten noen år, hva synes dere ? Hei. Eg hadde aldri beholdt den båten, men tatt pengane og kjøpt ein båt av eit anna merke. Eg hadde fortalt seljar om snapdavidtane, og spurt om det er ok at du tek dei av. Eventuelt om dei kan gje deg nye. (Noko dei ikkje pliktar.) Eg har god erfaring med å fjerna lappar, på gummibåtar, med kokande vatn. Ein vasskokar er til god hjelp. Det beste er jo om seljar tek av snapdavidtane, og sender dei til deg. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund310 Svart 12.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2022 Ja det er en fin mulighet. Skal høre om leverandøren kan gjøre det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.