Shauk Startet 4.April.2022 Link til dette innlegget Startet 4.April.2022 Hei. Jeg har fått en sprekk i akterspeilet på båten. Noen som har gode tips til hva jeg kan gjøre med det? Sitér dette innlegget Link to post
pappa_wolf Svart 5.April.2022 Link til dette innlegget Svart 5.April.2022 Jeg ville nok ha sjekket om det er transom som er råtten. (hvilket jeg umiddelbart mistenker!) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.April.2022 Link til dette innlegget Svart 5.April.2022 Tips nummer to er en bedre emnetittel. Da får du flere svar ? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Sesama Svart 6.April.2022 Link til dette innlegget Svart 6.April.2022 (redigert) Hvis ingenting er ødelagt, kun sprukket gelcoat, er det pussing og ny gelcoat/sparkling. Evt en klatt med hvit silikon... Men denne skaden kan være betydelig, og bør undersøkes nøye. Redigert 6.April.2022 av Sesama Det ble påpekt at akterspeil er svært robust, og sprekk her kan bety alvorlig skade. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.April.2022 Link til dette innlegget Svart 6.April.2022 Sesama skrev 54 minutter siden: Hvis ingenting er ødelagt, kun sprukket gelcoat, er det pussing og ny gelcoat/sparkling. Evt en klatt med hvit silikon... Akterspeilet er det sterkeste partiet på hele skroget. Så om gelcoaten sprekker her er det et tydelig tegn på større skader under.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ivar Svart 6.April.2022 Link til dette innlegget Svart 6.April.2022 få med en kamerat som kan ta tak i stammen på motoren og rugge kraftig opp og ned, mens du følger med på området hvor sprekken er, om du ser bevegelse. Et bedre bilde hadde også vært kjekt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.