Småbåtmorro Startet 6.April.2022 Link til dette innlegget Startet 6.April.2022 Kjøpte en lita jolle med en 6 hester som skulle brukes på hytta. Men nå vurdere jeg å selge. Men er ukjent om dette er virkelig en with? Har pusset opp litt på den. Men vurderer å legge mere arbeid i den om den har noe verdi Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 6.April.2022 Link til dette innlegget Svart 6.April.2022 Du kan lese denne tråden, og de trådene det linkes til. Kjapt å søke på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Småbåtmorro Svart 6.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2022 Er dessverre ikke den samme båten. Har søkt, er i grunn derfor jeg spurte her. siden det er lite informasjon om akkurat denne lengden og typen Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 7.April.2022 Link til dette innlegget Svart 7.April.2022 (redigert) Ser ut som With støpt i Høllen, Søgne for noen tiår siden. Motorstørrelse sier i grunn seg seg selv på en 8 fots båt. Verdien er ikke stor men det hjelper jo om den ser OK ut. Redigert 7.April.2022 av hanto1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sara Marie Svart 7.April.2022 Link til dette innlegget Svart 7.April.2022 (redigert) Hadde en slik i min ungdom, med 9.9HK uten plumbe (=15HK). Gikk som en kule, men er nok i meste laget - var nære på å gå rundt et par ganger med for mye luft/motvind, så jeg ville gått for en 8HK på denne. Planer fint med den og tryggest. Kan bekrefte at det er en 8 fots With. Kjøl under styrekonsollen, og uten flaps bak? Isåfall en tidlig modell før Dromedillen kom (m/flaps og uten kjøl). Redigert 7.April.2022 av Sara Marie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.April.2022 Link til dette innlegget Svart 7.April.2022 Var ikke With jolla 10 fot? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Sara Marie Svart 7.April.2022 Link til dette innlegget Svart 7.April.2022 8, 10, 13, osv. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 7.April.2022 Link til dette innlegget Svart 7.April.2022 I en av mine gamle Båtguiden-bøker (1982/83?) så var det With 100, senere 265, With 200, samt en som het Bror 8. Men husker ikke produsent på denne Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Småbåtmorro Svart 7.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2022 Sara Marie skrev for 2 timer siden: Hadde en slik i min ungdom, med 9.9HK uten plumbe (=15HK). Gikk som en kule, men er nok i meste laget - var nære på å gå rundt et par ganger med for mye luft/motvind, så jeg ville gått for en 8HK på denne. Planer fint med den og tryggest. Kan bekrefte at det er en 8 fots With. Kjøl under styrekonsollen, og uten flaps bak? Isåfall en tidlig modell før Dromedillen kom (m/flaps og uten kjøl). Ja stemmer ja uten flaps bak. Ja hadde selv en 15 hester tohatsu på den ene sommeren. Masse morro men ikke forsvarlig å selge viderere med så stor motor:p Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 7.April.2022 Link til dette innlegget Svart 7.April.2022 Det er en 8 fot With. Hadde en slik på 70-tallet, med senkekjøl og latinerseil. Seilte som ei kule. Sitér dette innlegget Link to post
Sara Marie Svart 7.April.2022 Link til dette innlegget Svart 7.April.2022 (redigert) Hehe, kom på en artig episode med min With 8 med 9.9 HK (15…) Suzuki: min første bot! ? Var 15 år gammel og hadde kjørt denne båten i 1 år, og på vei til Bukta Handel v/Fredagshølet for å fylle litt bensin og møte venner, møter vi plutselig en Politibåt som skulle kontrollere at alle papirer var i orden. Det var det jo ikke…! ? Ikke registreringsnummer, ikke lanterner, og ikke fyllt 16 år… Ble kr 500,- i bot, som var myye penger for en elev i 1985. Ble stoppet en gang til 2 dager etter på samme sted av SAMME Politibetjent, som høflig nok sa «Men er det ikke unge herr (etternavnet mitt), har De hatt bursdag siden sist!??» ? Jaja, ble en tordentale, men kul var’n så det ble med den ene boten… ?? Redigert 7.April.2022 av Sara Marie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 9.April.2022 Link til dette innlegget Svart 9.April.2022 Faxen skrev On 7.4.2022 at 10.00: Var ikke With jolla 10 fot? With hadde mange modeller 8',10', 12', 15' med seil og senkekjøl, 13' with-vitsy, 15' with- vital. M.fl. I Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.