olpi Svart 23.November.2005 Del på Facebook Svart 23.November.2005 Fukstlsukere/tøballer fungerer bra, og det vil nok også bli mindre/lite fukt på innsiden av kalesjen. Hygrometer må ofte kalibreres. Jeg har en analogt hygrometer og det fulgte med en veiliedning for kalibrering. Mener å huske at jeg måtte fukte en klut og legge hygrometeret på den (mulig jeg la de inne i kluten). Etter X-antall minutter skulle avlesningen juteres til å være 100%. Mulig de med vilje har justert det en del under korrekt verdi, og at det av den grunn aldri viser for mye når man kjøper det?? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 23.November.2005 Del på Facebook Svart 23.November.2005 Vil slike tørballer hindre kondensen som legger seg på innsiden av kalesjen, eller er det et problem som ikke er til å unngå?? Det vil hjelpe mot det ja, men kan hende du må prøve deg litt frem med plassering og antall tørrballer. 1 stk i kabin er gunstig også, kanskje 2 eller flere under presseningen. JOH Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.