KongCobra709 Startet 10.April.2022 Link til dette innlegget Startet 10.April.2022 (redigert) Hei dere. Kom over denne etter en ryddeshau. Har ingen kunnskap om slikt. Er dette kast eller noe å ta vare på/selge? Lastet opp bilder nå. Utedørsmotor. Farge: Blå På motor står det Archimedes Penta 39 SBM Boat motors. Plus et serienunmer Redigert 10.April.2022 av KongCobra709 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Karl Norge Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 Ta vare på dette klenodium. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 Definitivt IKKE kast. Om ingen andre vil ha den så kan jeg ta den men regner med der er noen museumsfolk innom her som kan ha bedre nyte av den enn meg. Hvor i verden? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
KongCobra709 Svart 10.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 (redigert) Det var det jeg håpet, jeg selv har ikke tenkt å beholde den så ser for meg å bli kvitt den. Jeg bor på østlandet. ikke langt unna gardermoen. Vet ikke hva den har av verdi Redigert 10.April.2022 av KongCobra709 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 Det er vel ikke så stor, hverken bruks- eller pengeverdi. Motoren må vel være rundt 40 år gammel. En av 'trim-motorene'. Man fikk trim av å dra i snora, disse motorene utmerket seg ikke ved startvillighet. Et klenodium for spesielt interesserte. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 (redigert) Til Hulda: Skal ikke se bort ifra det er disse som er grunn til vi har blitt såpass opp i årene.. Nå betales det jo i dyre dommer for å stå i kø innomhus og "hale og dra".. Redigert 10.April.2022 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 KongCobra709 skrev 19 minutter siden: Vet ikke hva den har av verdi Verken kroneverdi eller bruksverdi er noe å snakke om men der kan være mange som vil sette pris på den antikvariske verdien. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
torbi Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 Ikke kast!!!! Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
KongCobra709 Svart 10.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 Hvis noen er interessert er det bare å skrike ut. Må bli kvitt den. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 Legg inn bildet i Veteranpåhengsmotor-tråden. Der er det mange som sikkert er interessert i å hente den. Den gangen jeg samlet på påhengsmotorer, var ei god rødvinsflaske eller to grei valuta. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.