Høøla Startet 10.April.2022 Link til dette innlegget Startet 10.April.2022 (redigert) Har en skibsplast 655 som har vert på vinterlagring under pressening på land siden Noveber 21. når jeg hentet båten idag var det ca 8L vann i gulve framme i kabinen og 20-30L vann i dørken bak. Kan alt dette vanne vere kondens, eller er det mer trolig att pressening ikke har vert tett? Temperaturen har vert varierende ca 3- til 12+ Redigert 10.April.2022 av Høøla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 10.April.2022 Link til dette innlegget Svart 10.April.2022 Hei, du må lære deg de mest elementære reglene for dette Forumet før du poster. Trådtittel skal være beskrivende. Det er viktig for søkbarhet og for brukervennlighet, det skal være mulig å se hva din tråd handler om, uten å måtte åpne tråden... Les dette og rett opp trådtittel innen 2 timer fra posting så ikke tråden blir stengt av Moderator, det er jo ingen tjent med: https://baatplassen.no/i/terms#baatforumet Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.April.2022 Link til dette innlegget Svart 11.April.2022 Det er i alle fall ikke kondens, det er i alle fall helt sikkert! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Høøla Svart 11.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2022 index skrev 25 minutter siden: Det er i alle fall ikke kondens, det er i alle fall helt sikkert! Er det jeg og mener. Jeg får ta en ny tlf til de som har lagret båten. Litt kjipt å betale så mye penger for å få båten tilbake full i vann og noe mugg. Var liksom derfor jeg fikk noen til å gjøre det for meg? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.April.2022 Link til dette innlegget Svart 11.April.2022 De har nok glemt presenningen skal du se;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Høøla Svart 11.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2022 index skrev 3 minutter siden: De har nok glemt presenningen skal du se;-) jeg har sett båten mens den har stått på land. Der var pressening over, men den var ikke pent lagt på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.