Jump to content

Kondens i skibsplast 655 under vinterlagring

Høøla

Recommended Posts

Har en skibsplast 655 som har vert på vinterlagring under pressening på land siden Noveber 21. når jeg hentet båten idag var det ca 8L vann i gulve framme i kabinen og 20-30L vann i dørken bak. Kan alt dette vanne vere kondens, eller er det mer trolig att pressening ikke har vert tett? Temperaturen har vert varierende ca 3- til 12+

Redigert av Høøla (see edit history)

Hei, du må lære deg de mest elementære reglene for dette Forumet før du poster. 

Trådtittel skal være beskrivende.

Det er viktig for søkbarhet og for brukervennlighet, det skal være mulig å se hva din tråd handler om, uten å måtte åpne tråden...

Les dette og rett opp trådtittel innen 2 timer fra posting så ikke tråden blir stengt av Moderator, det er jo ingen tjent med:

https://baatplassen.no/i/terms#baatforumet

index skrev 25 minutter siden:

Det er i alle fall ikke kondens, det er i alle fall helt sikkert!

Er det jeg og mener. Jeg får ta en ny tlf til de som har lagret båten. Litt kjipt å betale så mye penger for å få båten tilbake full i vann og noe mugg. Var liksom derfor jeg fikk noen til å gjøre det for meg?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...