Rune.f Startet 12.April.2022 Del på Facebook Startet 12.April.2022 Passer ett org Yamaha gass/gir kit til denne motorn ? Evnt noen som har det som trengs ? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 12.April.2022 Del på Facebook Svart 12.April.2022 (redigert) Dersom noe passer ser det ut som om det er 80 modellen. Husk at Yamaha har både "push og pull" kontrollere. Tror du burde starte med å sjekke hva som er riktig for din motor. Redigert 12.April.2022 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart 12.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2022 (redigert) Takk for svar, har en liten fjellvannbåt jeg nå tenkte å ta i bruk som teinebåt, jeg skal selge denne 9.9/15hk å ønsker en større motor når den skal på fjorden....se bilde av båt/motor...håpet att det som står på motor på bilde passet ? Forøvrig veldig god motor som klarer 17kn på 14" Terhi med midtkonspll med en voksen men blir litt liten med 2-3 voksne ombord. Redigert 12.April.2022 av Rune.f (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 12.April.2022 Del på Facebook Svart 12.April.2022 Rune.f skrev 1 time siden: håpet att det som står på motor på bilde passet ? Beklager, det passer ikke. Der selger du den beste motoren som er laget til nå, som er laget for å feste på en båt... tenk deg godt om Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart 12.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2022 Ja jeg vet att denne 2006mod 9,9/15hk med ca 80 ferskvannstimer er ett "klenodie", men trenger litt mere fart nå når båten skal flyttes til fjorden. MEN... googlet nå litt nå å ser att nesten alle skygger unna Selva ? Så om noen har en bra Yamaha/Tohatsu 20-30hk er jeg veldig intresert, kan gjerne legge mellom på min 9,9/15hk motor, som høsten 2021 ifbm service fikk opplagt lading, gass/gir kit og 15hk reed, eller jeg kan kjøpe en motor på rent kjøp. Har en venn som kjører transport så motor kan hentes hvor som helst. Noen....kom igjen å løs dette for meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.