sinni Startet 14.April.2022 Del på Facebook Startet 14.April.2022 Hadde video, men fikk ikke lastet opp. Men motoren sviver fint, problemet er bare at propellen sviver ikke rundt, og tar båten verken fram eller bakover. Hva kan problemet være? (Jeg er ikke motorkyndig i det hele tatt) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Last videoen opp til YouTube og legg inn link her. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
sinni Svart 14.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2022 Her er link til video av motoren: https://youtube.com/shorts/khjR9WTImDU?feature=share Sitér dette innlegget Link to post
sinni Svart 14.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2022 SveinHa skrev 1 time siden: Last videoen opp til YouTube og legg inn link her. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Hei, Noen har montert deksel med koblings- og omstyringshendel bak-frem. Hendler skal peke til SB med laveste (koblings-) hendel forrest. Se bilde under: Bruksanvisning med bl.a. beskrivelse av hvordan koblingen skal strammes kan lastes ned her: Frydenbø Marine Se side 58 i manualen. Reservedelskatalog kan også lastes ned samme sted. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 Fiks skrev for 4 timer siden: Hei, Noen har montert deksel med koblings- og omstyringshendel bak-frem. Hendler skal peke til SB med laveste (koblings-) hendel forrest. Kan se ut som om dette er gjort med hensikt for å få manøvrering på BB side av motoren. Ser også ut som om det har vært montert fjernkontroll på omstyringshendelen tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.