nik0lai Startet 14.April.2022 Del på Facebook Startet 14.April.2022 (redigert) Jeg har nylig kjøpt en Raymarine Evolution autopilot. Men på tegningene over installasjon så er det kun illustrasjoner med 3 hydraulikkrør. Men jeg har kun 2 rør fra rattpumpa til styresylinder. Kan jeg sette ett oljereservoar på pumpen, eller må jeg trekke en oljeslange fra rattpumpa og ned til autopilot pumpa? Avstanden er ca 5m, da jeg tenkte å sette autopilot pumpa i motorrommet. Redigert 14.April.2022 av nik0lai (see edit history) Sitér dette innlegget Laguna 1150 - Kallenavn: Rabalder Link to post
Brigg Svart 14.April.2022 Del på Facebook Svart 14.April.2022 (redigert) Den midterste slangen kalles ofte utligningsslange og er helt nødvendig i en slik instalasjon. Det er ikke noe trykk i denne så en enkel stiv plastslange er tilstrekkelig. Tror det er vanlig med 10 mm ytre diameter. Med denne slangen vil rattpumpa, som står høyest, fungere som oljereservoar for hele systemet. Redigert 14.April.2022 av Brigg (see edit history) Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.