Jump to content

AGM startbatteri og LiFePO4 forbruk. Batteriskiller vs DC-DC lader. Utenbords Evinrude E-tec 130


Interal error

Recommended Posts

Jeg har gjort det samme på en 200 hk Verado. Har en 30A nå, men ladingen tar da litt tid, planlegger å bruke 2 dc/dc på 30 A hver i parallell fra AGM til LiFePO4. Victron ladere, de kan innstilles via app. Fungerer fortreffelig og superenkelt å koble opp. De finnes vel sikkert i større utgave fra andre fabrikat regner jeg med, men jeg trives med Victron.

Redigert av Gammern (see edit history)
Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...