JWF Startet 19.April.2022 Del på Facebook Startet 19.April.2022 Hei! Motoren på trim/tilten min (6HI-15) har rustet og mest sannsynlig fått vann i seg. Har med det kjøpt ny aftermarket motor og håper bytting av denne vil løse problemet. Det irriterende enkle problemet: Å få løsne de 3 6mm-boltene tilhørende den rustede motoren, eller rettere sagt, den innerste bolten som sitter under festebraketten til selve utenbordsmotoren. Er det noen som har hatt lignende utfordring tidligere og har tips på en smart pipe- eller fastnøkkel som kommer til den bakre bolten? Jeg vil helst unngå å ta av hele utenbordsmotoren. Takk for hjelpen! :) Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 19.April.2022 Del på Facebook Svart 19.April.2022 Jeg fikk det til på min får sin Yamaha 75 hk 2-takt, 2000 model ved hjelp av pipe, skralle og lang forlenger. Alt sammen med 1/4 firkant. Mulig forlenger var fleksibel, og at vi løsnet boltene til hekken, men motor var ikke av. Sitér dette innlegget Link to post
JWF Svart 19.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2022 Takk for svar! Da øyner jeg et håp og rekvirerer noe verktøy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.