Jump to content

Hvordan fjerne bunnstoff-hærverk fra Pioner?

Ee tee

Recommended Posts

Hei alle sammen. Noen ungdommer har hatt det gøy og kastet et spann med bunnstoff på båten vår.

jeg har skrapt vekk det verste, men det er mye blåfarge der, virker nesten som det har trukket inn i mykplasten. Noen tips til behandling? Kan jeg bruke sandpapir og noe sterkt?

88EEAA21-9310-45F1-BC88-7EB8F677DD65.jpeg

967331EE-B8AA-4E53-8211-0CC76EACC47A.jpeg

HiWard skrev 7 minutter siden:

Hva med å finne de skyldige og bruke trynet dems som skuresvamp? Slik mangel på respekt for andre folks eiendeler provoserer meg enormt

Så da er det ok å vise like lite respekt for folk som enkelte gjør for andres ting? Skjønner ikke helt logikken der.

Ee tee skrev for 15 timer siden:

Noen ungdommer har hatt det gøy og kastet et spann med bunnstoff på båten vår.

Hvis du vet hvem det er så ta kontakt med dem og foreldrene. La dem få vite at det ikke er akseptabel oppførsel.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Olevine skrev for 9 timer siden:

Så da er det ok å vise like lite respekt for folk som enkelte gjør for andres ting? Skjønner ikke helt logikken der.

Det vel ikke alltid logikk å finne i frustrerte utblåsninger. Dessuten er ungdommelige fjes lite egnet som skuresvamper, da trengs skjeggete mannefjes.

Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev

Olevine skrev for 10 timer siden:

Nei, for alle del. La dem få styre på som de vil uten at det får konsekvenser, de er jo bare ungdommer.....:lipseal:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...