Ee tee Startet 19.April.2022 Link til dette innlegget Startet 19.April.2022 Hei alle sammen. Noen ungdommer har hatt det gøy og kastet et spann med bunnstoff på båten vår. jeg har skrapt vekk det verste, men det er mye blåfarge der, virker nesten som det har trukket inn i mykplasten. Noen tips til behandling? Kan jeg bruke sandpapir og noe sterkt? Link to post
Taskeladden Svart 19.April.2022 Link til dette innlegget Svart 19.April.2022 bunnstoffjerner og så la det stå over natten + høytrykkspyler? A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
HiWard Svart 19.April.2022 Link til dette innlegget Svart 19.April.2022 Hva med å finne de skyldige og bruke trynet dems som skuresvamp? Slik mangel på respekt for andre folks eiendeler provoserer meg enormt ? Mer ontopic: Kanskje en telefon til Pioner kan gi noen tips? Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Olevine Svart 19.April.2022 Link til dette innlegget Svart 19.April.2022 HiWard skrev 7 minutter siden: Hva med å finne de skyldige og bruke trynet dems som skuresvamp? Slik mangel på respekt for andre folks eiendeler provoserer meg enormt Så da er det ok å vise like lite respekt for folk som enkelte gjør for andres ting? Skjønner ikke helt logikken der. Link to post
Popeye70 Svart 20.April.2022 Link til dette innlegget Svart 20.April.2022 Ee tee skrev for 15 timer siden: Noen ungdommer har hatt det gøy og kastet et spann med bunnstoff på båten vår. Hvis du vet hvem det er så ta kontakt med dem og foreldrene. La dem få vite at det ikke er akseptabel oppførsel. SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
HiWard Svart 20.April.2022 Link til dette innlegget Svart 20.April.2022 Olevine skrev for 9 timer siden: Så da er det ok å vise like lite respekt for folk som enkelte gjør for andres ting? Skjønner ikke helt logikken der. Det vel ikke alltid logikk å finne i frustrerte utblåsninger. Dessuten er ungdommelige fjes lite egnet som skuresvamper, da trengs skjeggete mannefjes. Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Ask Svart 20.April.2022 Link til dette innlegget Svart 20.April.2022 Dersom båten er forsikra hadde eg byrja med å lesa vilkåra, og eventuelt varsla forsikringsselskapet. Link to post
Sørlandet2 Svart 20.April.2022 Link til dette innlegget Svart 20.April.2022 Jeg fikk bunnstoff på en genser jeg ikke ønsket bunnstoff på. Fjernet det ganske enkelt med tynner dagen etter. Så vil tro det fungerer like godt her. Link to post
index Svart 20.April.2022 Link til dette innlegget Svart 20.April.2022 Olevine skrev for 10 timer siden: Så da er det ok å vise like lite respekt for folk som enkelte gjør for andres ting? Skjønner ikke helt logikken der. Nei, for alle del. La dem få styre på som de vil uten at det får konsekvenser, de er jo bare ungdommer..... "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn