Titanic II Posted April 20, 2022 Share Posted April 20, 2022 Jeg kjøpte en Fjord 880 AC i fjor sommer, og under vinteropplag fikk den litt hard medfart da det var dårlig vær. Et av bøylerørene til kalesjen bøyde seg og må byttes. Jeg lurer på om det er noen som vet hvilket firma jeg bør kontakte for bøying av nytt rør. Vet dere om firmaene som selger bøylerør opererer med innvendig eller utvendig diameter på røret? Jeg målte det til 25 mm utvendig. Jeg må kjøpe endestykker for feste, og jeg er usikker på om jeg skal bestille 22 mm eller 25 mm. Quote Link to post
Ttor Posted April 20, 2022 Share Posted April 20, 2022 Det enkleste er nok å kontakte en kalesjemaker. De lager ofte bøyler også, og har nok delene du trenger. Quote Link to post
Titanic II Posted April 22, 2022 Author Share Posted April 22, 2022 Takk for svar. Jeg har tatt kontakt med kalesjefix, men de hadde ikke så gode råd. Jeg skal ta kontakt med noen flere. Quote Link to post
Recommended Posts