Blouberg Startet 20.April.2022 Del på Facebook Startet 20.April.2022 Tenker å supplere med en håndholdt VHF, ser mye bra sies om Icom IC-M94DE. Noen som kan bekrefte at man kan legge inn fritidsbåt frekvensene på denne (L1-L3) Har skummet manualen uten å finne noe om disse kanalene. /frode Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Benji Svart 20.April.2022 Del på Facebook Svart 20.April.2022 Ja det er på denne. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Chilli Solbris Svart 21.April.2022 Del på Facebook Svart 21.April.2022 Du legger de ikke inn. De er der. Men da må du kjøpe den i Norge. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Seilbåten123 Svart 21.April.2022 Del på Facebook Svart 21.April.2022 Den har L1-L3. Jeg kjøpt en slik av Høcom i Leangbukta, fikk til en bra pris. Billigere enn Seatronic og Marineshop. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 21.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2022 Solbris II skrev for 3 timer siden: Du legger de ikke inn. De er der. Men da må du kjøpe den i Norge. Flott. På Garminen måtte jeg inn å aktivere de. Men supert at de bare er der (: Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Chilli Solbris Svart 21.April.2022 Del på Facebook Svart 21.April.2022 Blouberg skrev 24 minutter siden: Flott. På Garminen måtte jeg inn å aktivere de. Men supert at de bare er der (: Jepp. Jeg selger dem så litt må jeg jo kunne om dem!😂😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Swingswong Svart 11.Mars.2023 Del på Facebook Svart 11.Mars.2023 Ønsker også å supplere med en håndholdt VHF. Finnes det erfaringer med Icom M94DE? Eventuelt om det er andre gode radioer med DSC som er bedre Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 11.Mars.2023 Del på Facebook Svart 11.Mars.2023 (redigert) Det finnes ikke bedre VHF enn iCom. Helt overlegen på lyd. Og den eneste håndholdte som er noe å snakke om ift iCom, er Standard Horizon. iCom kan du få pris på av meg. Standard Horizon kjøper du hos Seatronic. Redigert 11.Mars.2023 av Chilli Solbris (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Swingswong Svart 11.Mars.2023 Del på Facebook Svart 11.Mars.2023 Send gjerne en pris Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 11.Mars.2023 Del på Facebook Svart 11.Mars.2023 (redigert) Swingswong skrev 27 minutter siden: Send gjerne en pris Du får en pris på pm. Redigert 11.Mars.2023 av Chilli Solbris (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.