Ttor Posted April 21, 2022 Share Posted April 21, 2022 Oppdaget i dag at det ikke lenger er symboler i kartet når jeg bruker flyfoto. Flere som kan bekrefte dette. Var serdeles bra å kunne se dette samtidig som man har flyfoto. Nå ma man bytte til sjøkart for å få dybder og symboler. iOS på iPad. Finnes ingen innstillinger for dette i den særdeles sparsommelige menyen heller. Har ellers lagt merke til at sjøkanten mangler navn på sjøområder. Ingen fjorder etc har navn. Det finner man bare i vanlig landkart i appen. Quote Link to post
tazie Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 (edited) Hei! Hos meg ser dette ut til å fungere som det skal.. Kan heller ikke finne noe innstilling for dette. Prøvd en reinstall av appen? Edited April 22, 2022 by tazie (see edit history) Quote Link to post
Ttor Posted April 22, 2022 Author Share Posted April 22, 2022 Har både oppdatert og reinstallert. På både iPhone og iPad. Ingen dybder eller symboler på flyfoto. Quote Link to post
Ttor Posted April 23, 2022 Author Share Posted April 23, 2022 Merkelig. Noen med iOS som har samme problem? Får håpe det plutselig ordner seg. Quote Link to post
Ttor Posted April 23, 2022 Author Share Posted April 23, 2022 Sånn ser det nå ut hos meg. Alt oppdatert. noen med iPad/phone som på overlay som man skal? Quote Link to post
Recommended Posts