Ttor Startet 21.April.2022 Link til dette innlegget Startet 21.April.2022 Oppdaget i dag at det ikke lenger er symboler i kartet når jeg bruker flyfoto. Flere som kan bekrefte dette. Var serdeles bra å kunne se dette samtidig som man har flyfoto. Nå ma man bytte til sjøkart for å få dybder og symboler. iOS på iPad. Finnes ingen innstillinger for dette i den særdeles sparsommelige menyen heller. Har ellers lagt merke til at sjøkanten mangler navn på sjøområder. Ingen fjorder etc har navn. Det finner man bare i vanlig landkart i appen. Sitér dette innlegget Link to post
tazie Svart 22.April.2022 Link til dette innlegget Svart 22.April.2022 (redigert) Hei! Hos meg ser dette ut til å fungere som det skal.. Kan heller ikke finne noe innstilling for dette. Prøvd en reinstall av appen? Redigert 22.April.2022 av tazie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 22.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2022 Har både oppdatert og reinstallert. På både iPhone og iPad. Ingen dybder eller symboler på flyfoto. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 23.April.2022 Link til dette innlegget Svart 23.April.2022 Funker her. Android. Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 23.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2022 Merkelig. Noen med iOS som har samme problem? Får håpe det plutselig ordner seg. Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 23.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2022 Sånn ser det nå ut hos meg. Alt oppdatert. noen med iPad/phone som på overlay som man skal? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.