Per Fisken Startet 21.April.2022 Del på Facebook Startet 21.April.2022 Jeg skal montere hydraulisk styring og har kjøpt en komplett pakke fra Hydrodrive.(MF115MRA).Så har jeg kjøpt en Raymarine divenhet som er dimensjonert til størrelsen på oljemengden i systemet.Jeg ser at det er en tredje utgang på drivenheten merket R som ifølge visse tegninger skal koples til rattpumpa.Det ser imidlertid ikke ut til at det er tilsvarende inngang/utgang på rattpumpen.Er jeg pukka nødt til å kople til den tredje slangen? Og hva er den der for? Litt kjedelig om jeg må ha en annen rattpumpe da alle øvrige deler er klare for montering. Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 21.April.2022 Del på Facebook Svart 21.April.2022 (redigert) Ja du er nødt til å ha denne utligningslangen koblet opp. Ser ut som det er en tredje port på rattpumpa di? I mellom styrbord og babord port. Du trenger en såkalt ansatsnippel for tilkobling av slange å sette inn her: Redigert 21.April.2022 av Landcrab (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Per Fisken Svart 21.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2022 Ja,det stemmer nok det.Har sett litt nøyere på rattpumpa og det er akkurat som du sier.Takk for god hjelp. Bra å få klarhet i det slik at det blir gjort skikkelig med én gang. MVH Per F Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.