Goddis77 Startet 23.April.2022 Del på Facebook Startet 23.April.2022 Normal vare å skaffe i butikker i Norge, eller spesifikk for Perkins mon tro? Lekkasje og mistenker pakningene. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 23.April.2022 Del på Facebook Svart 23.April.2022 (redigert) Der hadde jeg brukt Kobber ringer ny gløda. ( varme røde og i vann) Det ser hjemmegjort ut. Det kan umulig stå i manualel? Redigert 23.April.2022 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Goddis77 Svart 23.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2022 Ikke vet jeg, men skulle ikke forundre meg. Kan høre med dieselmann over helgen og høre hva de sier. De kobber ringene, hvor får jeg kjøpt de? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.April.2022 Del på Facebook Svart 23.April.2022 Biltema. Dowty-ringer, koberringer, gummiringer, Tess, og andre som driver med hydraulikk. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 23.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2022 Skal ta mål av de og se hva jeg får til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.