Solbærn Startet 24.April.2022 Del på Facebook Startet 24.April.2022 Er på tanken og montere gass bluss ute på Bavaria 28 sport 2010 mod. Ser det er gjort på en del andre, men sliter med å finne riktig modell som passer. Fikk anbefalt Dometic HBG 2335 fra Bavaria, men det vil ikke passe. For å få til det må jeg skjære ut bunn ? Må jeg det uansett? Tips? 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Clasg Svart 24.April.2022 Del på Facebook Svart 24.April.2022 Jeg faldt over dette på et facebook opslag: Er det sådan noget du tænker på? Sitér dette innlegget Link to post
Solbærn Svart 26.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2022 Hei Det stemmer, jeg postet samme spørsmålet på Bavaria gruppen på Facebook og fikk nøyaktig svaret jeg lurte på. Det er vist slik at man må skjære for å få plass til en gass løsning. Jeg legger ved bildene jeg fikk der hvis det er andre som lurer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.