elskerseiling Startet 24.April.2022 Del på Facebook Startet 24.April.2022 Timetelleren på mine faria instrumenter har alltid vært blank. Er det feil på instrumentet eller kan det være ledningsbrudd? Skulle gjerne visst timeantall på min mercruiser 4.3mpi Kan man evt lese det ut på annet vis? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 24.April.2022 Del på Facebook Svart 24.April.2022 Det skal alltid være liv i displayet så lenge det står strøm på så defekt instrument. Sitér dette innlegget Link to post
N-D-780 Svart 24.April.2022 Del på Facebook Svart 24.April.2022 Tror nok ikke at Faria instrumentet ditt kan lese driftstid ut av ECM'en på din Mercruiser 4.3 MPI. Mercruicer benytter seg av egen databus (Smartcraft). Kjøp deg Vessel view mobil https://www.mercurymarine.com/no/no/gauges-and-controls/gauges-displays/vesselview-mobile/ så kan du lese ut timetallet Sitér dette innlegget Link to post
elskerseiling Svart 24.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2022 (redigert) Det står 2004 og nyere. Min er 2003. Jeg vet at flere med tilsvarende båt kan lese av timeantallet på sine fariainstrumenter. Alle øvrige instrumenter funker som normalt. Også turteller hvor det er en liten timeteller som er blank Kan evt et verksted lese det ut? Redigert 24.April.2022 av elskerseiling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
N-D-780 Svart 25.April.2022 Del på Facebook Svart 25.April.2022 Ring feks Ravns Garage og spør de. De kan stort sett alt om Mercruiser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.