Loftus75 Startet 25.April.2022 Link til dette innlegget Startet 25.April.2022 Har kjøpt brukt båt med 70hk Mercury av eldre modell. Tipper tidlig 80-tall. Skulle prøve å starte den i dag, og rigget meg til med vann, bensin og topplaget batteri. Til min store skuffelse fikk jeg ikke vridd om nøkkelen. Er det noen form for startsperre på denne? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.April.2022 Link til dette innlegget Svart 25.April.2022 Sikker på at du bruker rett nøkkel? Ser nesten ut som noe til en hengelås? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Loftus75 Svart 25.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2022 Stusset på det jeg også, men det var den nøkkelen som fulgte med. Den stod i tenninga når jeg hentet den. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.April.2022 Link til dette innlegget Svart 25.April.2022 Tror jeg ville tatt en telefon til selger her... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Loftus75 Svart 25.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2022 Har vært hos Mercury forhandler. De sier det er riktig type nøkkel, men antakeligvis feil nummer på den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.