Chilli Solbris Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Herlig med litt bilder!?? Hvor langt hår dere i dag? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
trixie2 Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Ps, ser at vinden har løyet i løpet av dagen. Anbefaler å gå så langt en orker. (Egersund?) Link to post
Lars Hansen Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Blåser fortsatt nok, 2 rev og halv genoa, ca 7 knop utenfor Kvitsøy. Blir nok ikke stopp før vi er i Skjebergkilen...? Link to post
Lars Hansen Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Blåser fortsatt nok, 2 rev og halv genoa, ca 7 knop utenfor Kvitsøy. Blir nok ikke stopp før vi er i Skjebergkilen...? Link to post
Chilli Solbris Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Det kaller jeg skikkelig hard seilas!!! Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Code0 Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Solbris II skrev 1 time siden: Det kaller jeg skikkelig hard seilas!! Bris på kysten nå ifg vindnå.no Skal holde seg moderat i natt, dreiende sydlig ifg Windy. Link to post
Chilli Solbris Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Code0 skrev 13 minutter siden: Bris på kysten nå ifg vindnå.no Skal holde seg moderat i natt, dreiende sydlig ifg Windy. Tenkte mest på antall timer i strekk!! Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lars Hansen Svart 13.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2022 Passerer Lindesnes Link to post
Chilli Solbris Svart 13.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2022 Ligger dere tett på land? Ser ut som helt moderat sjø! Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Lars Hansen Svart 13.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2022 Ligger ganske nærme nå, sikter inn på litt innaskjærs ved Mandal. Ikke veldig mye sjø nå, men bilder lyver nok litt... Var større bølger før vi rundet Lindesnes da... Link to post
Morten_L Svart 13.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2022 Skal si dere kjører på! Nå er jo alle de tøffe etappene unnagjort. God tur videre! Link to post
Albertine Svart 13.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2022 larshans1 skrev for 2 timer siden: Ligger ganske nærme nå, sikter inn på litt innaskjærs ved Mandal. Ikke veldig mye sjø nå, men bilder lyver nok litt... Var større bølger før vi rundet Lindesnes da... Hei, vi ligger I Egersund og vurdere å gå til sørover med en Fairline Phanthom 38. Hva tenker du vær og sjø nedover nå? Link to post
Lars Hansen Svart 13.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2022 Har ihvertfall ikke vært problematisk med seilbåt, men du kan nok ikke ligge i fullt plan... Nå passerer vi Kristiansand ⛵️? Link to post
Albertine Svart 13.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2022 larshans1 skrev for 4 timer siden: Har ihvertfall ikke vært problematisk med seilbåt, men du kan nok ikke ligge i fullt plan... Nå passerer vi Kristiansand ⛵️? Vi tok sjansen og ligger nå i Farsund. Litt rufsete var det men ikke så ille. Link to post
Lars Hansen Svart 14.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2022 Så fint at dere kom dere over Albertine Nå nærmer det seg for oss også, akkurat passert Koster Link to post
LALUNA II Svart 14.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2022 God fremdrift på dere Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Lars Hansen Svart 14.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2022 Fremdriften har vært bra ja, nå er vi på dieselbrygga på Skjebergkilen Marina⛵️? Ca 2 døgn og 3 timer gikk med på turen. Fornøyd rederinne og reder? Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2022 Du verden for en seilas!?? Godt at dere begge er fornøyd med skuta!??? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2022 Gratulerer med godt gjennomført hentetur. Å Gratulerer med flott båt Endelig ble det Bobåt Link to post
Morten_L Svart 14.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2022 Godt gjennomført! Fått en real start på sesongen med ny båt nå Link to post
sunnmøre Svart 14.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2022 Kjapp og effektiv tur. Ingen problem å kome seg eit stykke når ein har skikkeleg båt Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn