Leon KAD502 Startet 26.April.2022 Del på Facebook Startet 26.April.2022 For 2-3-4-5 år siden skrev jeg et lengre innlegg som forklarte ned til forskjellen på b+, b-, w og d+. Videre forklarte det hvordan dynamoen fungerer og litt om strøm generelt. Jeg forsøker og finne det igjen. Jeg finner det ikke igjen. Sittet her i ca 3,5 timer og må stikke. Husker ikke om det er en ny tråd/innlegg eller et innlegg i en eksisterende tråd/svar på annet innlegg. Kan du finne det? Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Timmeeh Svart 26.April.2022 Del på Facebook Svart 26.April.2022 Hvis det er en tråd du opprettet kan du trykke oppi hjørnet på de tre strek, aktivitet, startet av meg.. evt jeg har svart i. Er det der du har lett eller? Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 26.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2022 Egentlig ikke. PRoblemet er at jeg ikke finner igjen tråden der dette innlegget er. Derfor så aner jeg ikke hvilke tre streker du mener. Kan du forklare nærmere hva du mener? Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Lars H. Svart 26.April.2022 Del på Facebook Svart 26.April.2022 Søk på noe som er skrevet av deg (ditt brukernavn) og noen spesielle ord du mener du har brukt i tittel eller innlegg. Et søk med ditt brukernavn og ordet 'dynamo' gir feks. mange treff. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fantino Svart 26.April.2022 Del på Facebook Svart 26.April.2022 Bruk google og søk på ditt brukernavn (Leon Latex før i verden?) + feks dynamo og ta med ‘site:baatplassen.no’ så burde det dukke opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.