Dr Nelson Svart 1.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2022 dieselfan skrev On 29.4.2022 at 13.22: Lokket er relativt mykt og med kun tynn papirpakkning er det ikke mye å gå på... Tror du med fordel kan pusse pakningsflatene dine også. Bruker 3M begunderrød matte på hus og lokk. Roterer matta om senter av pumpa, og roterer lokket på matta slik at alle riper blir på tvers av trykkretning. Har du ikke O ring og? Hos meg er det spor i lokket til dette. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 1.Mai.2022 Del på Facebook Svart 1.Mai.2022 Dr Nelson skrev 5 minutter siden: Får handle pinnebolter til alle til høsten. Jeg lagde pinneskruer til pumpehuset av rustfri gjengestang. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Komodo Svart 1.Mai.2022 Del på Facebook Svart 1.Mai.2022 Dr Nelson skrev 1 time siden: Ikke helicoil her nei. Bildet lyver en del ser jeg. Er det ikke helicoil der? Pussig. Når jeg ser nærmere på bildet på PC så ser man jo tydelig en kant mellom gjengen og flensen på de tre øverste hullene. Gjengene er jo også helt blanke, kontra godset i flensen som er kraftig korrodert. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.