kjetillunde Startet 29.April.2022 Link til dette innlegget Startet 29.April.2022 Jeg har en Epoksyprimer fra biltema men har mistet herderen. Kan jeg bruke denne lille herderen som også er fra Biltema? Er alle herdere like eller finnes det ulike? Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 29.April.2022 Link til dette innlegget Svart 29.April.2022 (redigert) Det hadde jeg ikke tatt kjangsen på. Og den er for polyester sparkel. Mulig det er epoksy basert men? og ikke vet du blandingsforhold lenger Redigert 29.April.2022 av bmwmaxi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 29.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2022 Ok, da tar jeg ikke sjansen på det. Takk. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 29.April.2022 Link til dette innlegget Svart 29.April.2022 kjetillunde skrev for 2 timer siden: Er alle herdere like eller finnes det ulike? Det er masse forskjellige herdere. Den lille flaska på bildet er MEKP (metyetylketonperoksid), og er beregnet på polyester, evt. polyestersparkel. Epoxy har en helt annen kjemi. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.